O weby, které nemají žádoucí výsledky při vyhledávání na internetu, nikdo nemá zájem. Ani veřejnost, která o nich neví a nehledá je, ani jejich majitelé a provozovatelé, kterým právě kvůli nízké návštěvnosti nesplňují podobné weby to, co se od nich očekává.
Má to logiku. Kdo z lidí by hledal nějaký web, o jehož existenci nemá ani potuchy, když neví, zda tento existuje a zda stojí to na něm nabízené za tu námahu? A kdo by provozoval web, od kterého se tím pádem ničeho žádoucího nedočká? Samozřejmě nikdo.
Ovšem weby jsou mnohým podnikatelům, a nejen podnikatelům, potřeba. A kvůli tomu, co už tu zaznělo, se tedy dostáváme do docela tristní situace. Kdy nemá podnikatel dobře fungující a výsledky mající web, ale současně není možné, aby ho zrušil a pořídil si třeba nějaký jiný, u kterého by to bylo s jeho efektivitou zřejmě plus mínus podobné. Někdo takový by si zřizoval a rušil weby možná až do chvíle, kdy by definitivně zkrachoval.
Chtělo by to tedy mít web, který je dokonalý, který přináší žádoucí výsledky. A ne se mořit s weby, které prostě nestojí za to. Jenže to je pro mnohé provozovatele webů jenom sen. Sen, který je ale možné realizovat i ve skutečnosti. Když totiž někdo provozuje web, který mu dost dobře neslouží, může vše zvrátit k lepšímu. A to když mu pomůže SEO expert, na kterého je spolehnutí.
Weby lze totiž optimalizovat pro internetové vyhledávače. A taková optimalizace může přinést i citelný vzestup webu právě mezi ostatními nabídkami internetových vyhledávačů, může mu zajistit pozici, na které bude odkaz na takový web nepřehlédnutelný a hojně navštěvovaný.
SEO specialista tedy může pomoci webům s jejich návštěvností, která je nejdůležitějším předpokladem dosahování úspěchů. A proto se často vyplácí na takovou odbornou pomoc vsadit. Není to sice zadarmo, ale vyplatí se to.